🎓🇺🇦 5 листопада 2025 року на факультеті природничих наук відбувся потужний дистанційний науково-методичний воркшоп з методики природничої інтеграції “Ідеї для уроків майбутнього”, який став справжнім осередком педагогічної творчості, партнерства та професійного натхнення.

👥✅ Подія об’єднала понад 50 учасників у синхронному форматі та понад 150 у асинхронному режимі — педагогів з різних куточків України, викладачів, студентів, здобувачів вищої освіти й магістрів-практиків, які творять обличчя Нової української школи.

🌳🏛 Організаторами заходу виступили науково-педагогічні працівники кафедри ботаніки, екології та садово-паркового господарства.

💡🦋У фокусі — урок майбутнього як простір мислення, дослідження й натхнення.

Під час сесій учасники досліджували ключові напрями модернізації сучасної природничої освіти:
📌технології розвитку критичного мислення;
📌рефлексію як інструмент педагогічного осмислення;
📌інтеграцію soft skills у зміст природничих дисциплін;
📌STEM-дослідження в курсі “Пізнаємо природу”;
📌цифрові інструменти та онлайн-платформи для підвищення ефективності навчання.

🎯🎓Воркшоп став динамічним майданчиком обміну досвідом, де наука зустрілася з методичною майстерністю, а інновація — з педагогічним серцем.

👏🏻🥳Інтерактиви Mentimeter та Kahoot створили атмосферу єдності, натхнення й спільного мислення, де кожен голос став частиною великої мозаїки педагогічних ідей.

🧠‼️Спікери представили сучасні методичні рішення, що демонструють: урок майбутнього — це не передача знань, а створення простору для мислення, творчості та співтворення.
Це там, де дитина — дослідник, а вчитель — фасилітатор і натхненник.

🙏🏼👥Щира подяка всім учасникам за активність, креативність і професійне натхнення! Дякуємо спікерам за глибину наукового підходу, інноваційність і практичну цінність представлених ідей.

💙💛 Нехай педагогічні ідеї, народжені сьогодні, стануть стартом нових уроків, досліджень і освітніх відкриттів!