
Під час проходження практики студенти мали змогу відчути переваги педагогічної професії, визначили власні професійні інтереси, переконались у психологічній готовності до педагогічної діяльності, на практиці апробували здобуті в університеті теоретичні знання, поліпшили організаторські здібності та вміння.

В умовах змішаної форми організації освітнього процесу студенти мали можливість ознайомитись із особливостями навчальної та позакласної виховної діяльності як в очній, так і в дистанційній формах.

Базами проходження практики стали заклади загальної середньої освіти Запорізької та Дніпропетровської областей.
Здобувачі освіти успішно виконали всі завдання практики, зокрема ознайомилися з умовами організації та здійснення освітньої діяльності у старшій школі, що сприяє успішній адаптації студентів до майбутньої професійної діяльності; відвідали уроки, позаурочні виховні заходи та взяли участь у їхньому обговоренні; провели виховні заходи та виконали індивідуальні завдання відповідно до програми практики.

Студенти звітували про свою роботу під час практики: дали узагальнений аналіз її результатів, демонстрували презентації, фото- та відеозвіти, проаналізували труднощі, над подоланням яких ще треба працювати, висловили пропозиції щодо покращення практичної підготовки здобувачів освіти до майбутньої професійної діяльності. Результати звіту засвідчили про готовність студентів до роботи в сучасній школі.

Керівники практики відмітили найбільш вдалі виступи таких здобувачів, як Множинської Вікторії (М113-ф, М313-ф), Губко Вікторії (М113-ф), Хоменко Наталії (М113-ф), Дерман Юлії (М313-ф) та Брена Олександра (М113-ф) та підбили підсумки захисту практики.